طراحی سایت حرفه ای برای افزایش درآمد
نوشته شده توسط : شرکت طراحی سایت دئووب

انواع طراحی سایت

وب سایت ها به طور کلی به دو دسته تقسیم می شوند. دسته اول وب سایت هایی هستند که کدگذاری شده اند و دسته دیگر وب سایت هایی هستند که نیازی به کدنویسی ندارند. تفاوت این دو گروه از وب سایت ها در قسمت خاصی به نام سیستم مدیریت محتوا خلاصه می شود. بدون سیستم مدیریت محتوا، برای هر تغییر کوچک در سایت باید از هاست بازدید کنید. اما با یک سیستم مدیریت محتوا می توانید با یک کشیدن و رها کردن ساده محتوا را به سایت خود اضافه کنید. به طور کلی برای طراحی سایت اختصاصی باید مدام از یک برنامه نویس کمک بگیرید اما در طراحی با CMS شرایط کاملا متفاوت است.
قطعا در هنگام ثبت سفارش طراحی سایت یکی از چالش هایی که برای شما پیش خواهد آمد این است که آیا طراحی وب سایت با CMS (سیستم مدیریت محتوا) بهتر است یا طراحی وب سایت اختصاصی؟ در مورد تفاوت سایت اختصاصی با وردپرس و نحوه انتخاب آن در مقاله ای کامل و جامع صحبت کرده ایم. پیشنهاد می کنیم این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید. در ادامه به توضیح مختصر هر یک می پردازیم.

طراحی سایت وردپرسی

 
طراحی سایت با CMS
CMS مخفف Content Management System به معنای سیستم مدیریت محتوا است که می تواند برای مدیریت محتوای سایت استفاده شود. وردپرس، دروپال و جوملا از محبوب ترین CMS ها برای طراحی وب سایت هستند. هر کدام از این سیستم های مدیریت محتوا نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارند. یکی از ویژگی های مشترک این CMS ها منبع باز بودن آنهاست. امکانات متعدد در کنار هزینه کم راه اندازی وب سایت با این سیستم های مدیریت محتوا باعث محبوبیت آن ها در بین طراحان شده است.
وردپرس در حال حاضر پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا است. سهولت استفاده، مقیاس پذیری، افزونه ها و اپلیکیشن های متعدد در کنار امکان طراحی صفحات بسیار زیبا و چشم نواز باعث شده تا استفاده از طراحی سایت وردپرس بیشتر پیش بیاید. در ادامه به طراحی سایت تخصصی می پردازیم.
 

طراحی وب اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی یکی از خدماتی است که دیووب به صورت حرفه ای روی آن تمرکز کرده است. برای این کار از زبان های برنامه نویسی رایج مانند php استفاده می شود. با توجه به تخصص بالا برای کدنویسی و همچنین زمان بیشتر، هزینه طراحی سایت تخصصی تا 10 برابر بیشتر از طراحی با CMS افزایش می یابد.
طراحی سایت اختصاصی با php برای کسانی مناسب است که خواهان ویژگی های منحصر به فردی هستند که CMS های رایج نمی توانند به آن پاسخ دهند. در ادامه به مزایای طراحی سایت تخصصی می پردازیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت وردپرسی , طراحی سایت اختصاصی , طراحی سایت حرفه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: